Tuesday, May 31, 2011

Selamat Hari Lahir Baim

Assalamualaikum lama sungguh dah tak menulis kat sini, kononnya nak buat setiap hari. Nak buat camanakan skang ni jadi sibuk sebab baru menjerumuskan diri kedalam kehidupan bekerjaya semula selepas cuti semester yang panjang haha. actually for teh first post after a long break just wanna wish Selamat Menyambut Ulang Tahun keLahiran yang ke 31 untuk abang aku Abdul Rahim bin Salleh, kalau panggil laju2 nama dia jadi Baim je. Baim ini adalah abang yang betul2 atas aku anak no 4 dalam keluarga, masa sekolah rendah dulu bijak budaknya sampaila dah berkerjaya. Abang aku yang sorang ni sangat serius, kalao cakap serius2 je. huhu tak macam aku yang banyak main2 ni. Masa tingkat satu dia masuk sekolah agama berasrama penuh aku pun nak jugak follow tapi mampu masuk aliran agama je kat sekolah harian, then cabut ke aliran biasa balik sbb kelas arab asyik tidor je haha..then bila lepas form 5 dapat jugak masuk sekolah sama ngan dia kat KMK after matrikulasi masuk USM gak. Skang ni nampaknya dia dah berjaya dalam hidup dan jale doakan semoga baim akan terus berjaya lagi..aminnnnnnnn....Happy besday sekali lagi ke Baim.

No comments: