Sunday, March 7, 2010

BreakFast @ McDonald


Ini kisah aku makan mcdonald menggunakan kupon untuk breakfast...
dengan hanya bayaran RM3.15 aku dapat makan satu Sausage McMuffin, Hash brown ngan air kopi. pagi tu aku pergi bertiga termasuk aku, housemate aku yang baru dan yang lama..hehe..untuk pengetahuan am korang rumah aku skang ni dah ada 3orang.
Bila dah gi makan 3 orang maknanya aku kena la mengepow abang aku kupon makan 3 orang, memula sebelum nak pergi aku terpk benda ni boleh ke guna untuk weekend, sebab aku nak guna semalam sabtu..aku pernah terbaca macam untuk weekdays saja..tapi pergi la jugak cuba nasib kat giant taman connaught (betul ke ejaan ni?) tu..


memula order macam cuak takut kemaluan, mmg dah sipi2 nak malu bila budak cashier tu kata tiket tu takde chop validity date..huh rasa masa tu pipi dah memanas dan memerah menahan malu, mmg sib aku baik sebab takde orang lain kat situ. mmg tiket tu aku dapat secara tuuutttt...haha..so sebagai insan suci sekali sekala nak buat onar takut terus terkantoi. tapi selamatttt akhirnya, dapatla kami 3 sausage mcmuffin, 3 hashbrown n 3 refillable arabica coffee.

perut kami ni sebagai perut melayu sejati tetap mempunyai rancangan nak memakan nasi lemak kat pasar ikan kat pekan sungai besi lepas makan mcD ni. rupanya sesudah makan baru kami sedar itu semua adalah nafsu belaka, sebab ketiga2 kami telah kekenyangan dan tergolek-golek macam ikan yu yang telah disuntik ubat pelali... (perumpamaan seumpama perumpamaan karam singh) haha...tapi enakkkkk la kesimpulannya benda ini..

No comments: