Thursday, March 25, 2010

TerengganU


sian gambar ikan buntal ni dah lama terpampang tanpa diceritakan kisahnya....so skang ni aku nak cerita kisah ikan buntal. apa kisahnya ikan ni aku pun tak tahu, aku tengah menulis secara berkala bagi memastikan blog aku ini bertulisan huhu...untuk makluman semua yang sedang membaca keluhan dan rapikan aku ini, gambar - gambar ini semua aku ambil semasa lawatan yang tidak melibatkan kerja ke Terengganu. percaya atau tidak aku dah buat satu kerja yang aku rasa ok iaitu menemuduga diri aku kat terengganu dangan tujuan menduga lautan yang luas dan dalam..haha tema UMT terokaan seluas lautan..huhu...

iye encik Hisam sesungguhnya percaya la aku bukan pergi jejalan aku pergi untuk menghadiri temuduga..haha tapi yang sadisnya tak sangka boss aku akan naik angin sebab kami bertiga menghadiri temuduga di Terengganu..ada ke patut suruh balik hari gi terengganu, ingat kami ni superhuman kah??? melainkan kalau kami dibiaya dengan menggunakan naik kapal terbang.. kami kesana dengan menaiki kereta pakwe/ tunang asni iaitu merupakan seorang penolong setiausaha permit di Bahagian Mineral dan Geosains.haha..

ermmm apa lagi la aku nak merepekkan ni, ooo dikesempatan ini juga aku nak maklumkan walu pun keputusan temuduga di UMT belum keluar namun aku telah pun melangkah pergi dari BMG bagi menceburi bidang baru yang rasanya adalah lebih bersesuaian dengan kelayakan aku..aku akhirnya kembali ke dalam industri perancangan bandar dan wilayah..doakan kejayaan aku selalu ye rakan-rakan (skrip tv rtm)...
pasni aku akan berusaha dengan lebih gigih..harapnya la


seterusnya aku nak cerita pasal apa lagi...ermmmm pasal apa ye..ermm.. tetiba kotak fikiranku kering, nanti la aku tambah lagi ye











































































































No comments: