Wednesday, July 28, 2010

Beruang BMG


pos ini sahaja di pos sebab aku takde kerja malam ni lepas tgk cerita duyong aridinata hahaha

beruang 1: kak sad punya aku colek

beruang 2: ida punya ambik ngan kebenaran

beruang 3: nora punya aku rampas

beruang 4: maton punya aku songlap....<--beruang ke?

so dalam banyak2 bear tu ida punya je aku ambik walau dia tak bagi haha

7 comments:

syntheare said...

keji betol, bear pon nk songlap....

Eija said...

nak buat apa beruang2 ni? bleh jual ke? ;p

jalilsalleh said...

yer la nak buat tanda kenang-kenangan huhuhu...dah tu kang aku songlap duit nampak lebih hina lak cyn selayaknya mcm perompak..so songlap bear ala2 inesen je aku n nampak cam aku ni kiut haha

Eija said...

nak jugak kiutnyer hahaha..

syntheare said...

kiut....ye...ko memang kiut jap mcm bear jap mcm ikan emas.

CIK LIMAH said...

sayangggggg..cian syggg! mama d cini syggg. syg dh mkn? mandi tak? syg sabar kay t mama kill penyonglap tu nnti..tukang songlap "i kill u..i kill u'

jalilsalleh said...

kill la kill la kalau berani, i bunuh potong tangan sayangko nanti hahha...psikopat