Thursday, July 15, 2010

Hadapi Dengan Senyuman

Hadapi dengan senyuman..ini tajuk lagu kumpulan apa ntah hahaha..tapi aku dedicate lagu ni untuk 2-3 kawan aku yang tengah runsing kepala pemikirannya yang sedang kacau bilau... aku pun sama pernah n masih kacau bilau jiwa ni..tapi bait lagu ni ada benarnya..n nak share untuk kurangkan rasa sedih n depresi tu, mungkin boleh baca satu doa yang ada dalam mathurat ni..tafsirannya lebih kurang bunyinya camni..


Ya Allah aku berlindung denganMu daripada dukacita dan rasa sedih,
aku berlindung DenganMu daripada lemah dan malas,
aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil dan
aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan penindasan orang


cuba2 lah amalkan baca..jangan la plak asyik mainkan lagu hadapi dengan senyuman tu berkali2...takde maknanya gak huhu...

1 comment:

me meself n I said...

Erk... Cam terase je.... Hehehe....nway, thanx:)