Tuesday, May 18, 2010

malam ini

malam ini selasa malam rabu...balik kerja tadi berhujan tapi sempat gak singgah ke pasar malam kat bandar kinrara..beli lemang n rendang kerang tak sedap + yg cucuk cucuk tu pun tak sedap jugak huhu pastu balik rumah dah tak tau nak buat apa...skang ni aku tengah biorkan aje tv tu cakap sengsorang...mmg keazaman dan kecekalan aku tak cukup kuat untuk membolehkan aku menonton rancangan berita huhu...tak tau la kenapa, so no wonder la aku macam selalu je tertinggal...hehe tp takde la jauh sangat kot sebab skang ni pepagi kalau dan aku rajin jugak baca berita online, walau hanya baca 2 cerita je..haha yang lain semua baca tajuk..bosan je semua cerita iras2 je selalu
walaupun rasa macam tak tau nak buat apa campur mata dah stimm aje sebab makan lemang (siapa suh gatai beli) huhu..aku tetap menggeletiks nak mengapdet blog sebab nanti kak ieja kata aku lupa pasword lak haha...tapi sebab tak tau nak update cerita pasal apa sebab nothing special berlaku untuk 2-3minggu kecuali tragedi melanggar burung (tapi bukan langgar lari ye), apa lagi yang berlaku...ermmm last weekend gi kenduri kat bentung sekaligus hanya mampu tgk adik n anak sedara berkubang sebab tak bawak baju, apa lagi..ermmm hhaaa tengok macam takde apa yang best pun, takpe pasni aku buat entry yang mencabar sikit daripada pos ini.
supaya tak nampak sangat aku ni sebagai seorang yang tidak menjalankan aktiviti berfaedah makanya bersama ini aku uploadkan gambar anak sedara aku yang tinggal kat bandar kinrara..seorang nama hajar seorang nama daniel iskandar (nama meletops) haha..umur yang laki baru 3 bulan yang kakaknya setahun lebih rasanya...semenjak kerja tempat baru ni aku selalu je lepak rumah diorang bila masa makan tengahari..perjalannan dalam masa 15 minit pergi balik 30 minit aku lepakla dalam 20 minit je tgk cerita sambil mengunyah kalau ada rezeki hehe..tapi gambar ini diambik bila ada oneday tu aku bercuti siap angkut diorang ngan maknya pergi ke Taman Bukit Jalil je, walau aku dah bertahun jadi warga area bukit jalil sumpah baru sekali tu aku sampai...huhu [pas ni boleh buat port baru untuk jogging (konon-kononya) hahaha...so aku dah tak tau nak melaha kan apa lagi..nanti bila otak aku mencurah ngan idea aku update lenkali..huhu...
so by the time enjoy la tengok gambar anak sedara aku yang kiut miut dan gebu-gebuan macam pakciknya ini...

hajar ngan adiknya..muka macam manja je, skali bg can..huhu

hajar muka ngantuk...muka tengah kuyu

aku suka gambar yang ni sebab nampak kiut macam aku hahaha

KIUTTTTTTTTTTTTTTT!!!! mcm pakciknya

p/s: lepas ni aku buat post pasal anak sedara aku yang lain lak..anak sedara aku ramai semua sekali ada 14 tau...erkk 14 ke??

No comments: