Saturday, May 14, 2011

Tahniah to alls

Cita-cita kononnya bulan ni nak buat sehari satu post macam segmen sehari satu peribahasa masa kat sekolah dulu nampaknya adalah kurang berjaya. it is really hard to write a simple post a day rupenya. Kalau semua wartawan macam aku gamaknya abisla masyarakat malaysia ni takde bahan bacaan harian la agaknya, abih abih galak pun cerita makanan je la. Arini setelah sekian lama aku ada gakla cerita yang nak share ngan korang yang tidak berkaitan dengan makanan.

Post pada kali ini adalah sebagai tanda penghargaan dan ucapan tahniah aku kepada 2 orang adik aku yang pada hari ini. Untuk Akak anjale mengucapkan selamat berkonvokesyen di Universiti Teknologi Mara Perak pada pagi ini. dan untuk Anon plak anjale mengucapkan tahniah kerna telah mendapat tawaran untuk menyambung pelajaran dengan tajaan JPA.

Dikesempatan kali ini juga aku nak mengucapkan tahniah kepada mak ngan apak kerana telah mendapat seruan kaabah untuk menunaikan ibadah umrah sekali lagi pada minggu hadapan. moga Mak ngan Apak sentiasa sihat semasa berada disana nanti dan dapat menjalankan ibadah unrah dengan jayanya.

No comments: