Sunday, March 20, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa

pada masa hari ia keluar aku ngan shah pergi tengok cerita Merong Mahawangsa kat Cheras Leisure Mall. masa aku pergi tu dalam bilik wayangtu adala kurang dari seploh orang n yang seronoknya rasa aritu adalahtiket harga RM7.00 je, rasa macam kagum je hehe...jimat duit aku.
pada aku cerita ini okla untuk sebuah filem buatan Malaysia and tetap ada rasa terharu especially bila dengar dia punya sound yang diorkestrakan oleh DFO memang mengancam sehingga menusuk ulu kalbu rasanya. jalan cerita mengikut komen kata my housemate tu okla boleh faham dan menarik cara pengolahannya. cuma sedikit komen membina disini mungkin kalau ada la yang akan akan datng, kalau ada la boleh la cuba dibuat dalam keadaan yang terang dan berwarna sikit..ini macam kesan birunya banyak sangatla rasa malam, mungkin tu kaedah nak hide sikit2 perincian yang kurang sempurna gamaknya.rasa kalau leh buat imej mcm LOTR tu dah gah dah tu...hahaha matila nak standard omputih aje
all in boleh kata okla ceritanya best..takde la macam mengalami kemurungan sebab melakukan pembaziran lepas tengok cerita tu..
p/s: aku suka skali watak ying ying seswai dimasukkan sebab nak menceriakan suasana.

No comments: