Thursday, January 8, 2009

(-_-) NOR FARISHA SYAZWANI (-_-)

ermmm ni nak share pasal anak sedara paling kecil setakat ini, tapi sebab tak tau nak bercerita secara panjang lebar so aku terus copy and paste aje dari blog adik aku...haha..gambar kat bawah tu semasa baru lahir, aritu jumpa baru 3minggu lepas lagila putih melepak budaknya, nanti kalau terjumpa gambar yang ambik tu aku letakkan lagi

"saja nak share photo terbaru anak sedara aku yang sorang ni... baby cute miut ni lahir pada jam 01:45a.m hari selasa 18/11/2008 dan baby ni telah diteberanakkan kat hospital aku iaitu HOSPITAL SULTAN ISMAIL..



time menulis blog nie baby tu asyik nangis je maybe sebab dia kelaparan... nasib baiklah ade opah yang cekap mcm power puff girl yang didatangkan khas dari teluk intan bersama apak a.k.a tok... kasih sayang 2 orang opah & tok ni terhadap anak and cucunye tak dapat disangkal lagi sebab mereke dngn x-trim datang johor tanpa memberi tahu we all yang kat JB ni terlebih dulu...
gambar ni saja diuploadkan bagi mengurangkan keterasaan ketepinggiran 2 orang anak ni ....hahaha


name sebenar baby ni belum dijumpai akan tetapi aku telah mencadangkan kat kak yo & abg azhar untuk menamekan anak dia org ni NOR FAIRUZ HUSNA.. jika cadangan aku nie diterima pakai amatlah tersentuhnye hati dan sanubari ini.wakakaka

ini merupakan maklumat yang baru diterima"21/11/2008 jam 20:43" cadangan aku ditolak....
name anak kak Yo yang terbaru ni adelah NOuR FARISHA SYAZWANI"

[dipetik bulat bulat daripada : http://tams-ismail.blogspot.com/]

No comments: