Thursday, December 1, 2011

Sudah Disember daaa...

Arini dah satu haribulan doblas dah untuk 2011 maknanya dah bulan terakhir untuk tahun ni la, maknanya tinggal lagi dalam 31 hari je lagi sebelum menyambut tahun baru kalendar masihi, maknanya macam yang orang biasa buat la..apdet azam tahun baru and buat post mortem azam tahun ni tercapai or tak and kenapa?
Hahaha dan aku adalah insan yang selalu fail dalam mencapai azam tahun baru, siap bleh tak ingat apa yang aku azamkan masa tahun-tahun yang dulu...but importantly aku rasa dalam senarai cita-cita tu mesti ada azam nak kuruskan badan or turunkan berat badan tu..and semalam aku timbang berat aku guna penimbang nini tu aku dah lost 5kg berkat ketekunan menjalankan kerja...and for the next whole week aku akan bertapa dalam kebuk panas dari pagi sampai malam plak, harap-harapnya leh la turun lagi 3kilo pun jadi la. Kalau cita cita tu tercapai leh la aku set azam yang lain plak untuk tahun baru nanti. Lepas ni aku pikir pikirkan apa azam tahun baru aku untuk tahun 2012 dan mngkin juga akan tulis disini untuk memudahkan aku membuat reference dimasa masa mendatang....Dan aku juga nak mengingatkan kepada pembaca diluar sana supaya memecut untuk mencapai azam2 and untuk tahun 2011, silalah jadi macam aku yang berjaya mencapai 1 of my few list of azam utk 2011.

1 comment:

crisda79 said...

tak yah la sibuk2 nak berazam. bukan tercapai pun. penat je berazam huhu..