Tuesday, September 8, 2009

Tak Nyempat2 nak Beraya

huhu BMG punya staff memang la teramat proaktif, see the bukti..orang lain belum buat lagi bahagian kami dah CANTIK dah..huhu serasa macam dah dekat je ngan raya padahal ada lagi 2minggu, lampu lip lap dah pasang, ketupah reben dan gantung...kad raya-kad raya tahun lepas pun dah bergayut-gayut je...ada Bahagian yang berani celen ke? muahaha...

gambar kad raya kat atas tu adalah yang dekat meja aku, sedihhhh dapat yang kurang comel haha walaupun meja aku ni aka nya meja penyambut tetamu tapi takpe sebab aku dah mencomelkannya dengan meletakkan beruang ngan kucing ngan dinosour ngan burung.patut lampu lip lap pun letak kat tempat aku ni haha bior bling2 bijik mata aku.. malam ni aku kena stay kat opis nak kena siapkan paper untuk MMN-7 nanti..terpaksa buke kat opis makan nasik bungkus, hahaha macam la kat rumah makan nasi kawah,

nota jalil: tetiba rasa maleh lak nak menaip daaaaaaaaa

5 comments:

phyzie said...

patut la smlm beriya chat ngan aku...
btw..ko nk kad raya ker..meh la bg alamat & duit setem 20 keping aku hantar

"iryd and pitt's little diary" said...

kad raya aku mana..pos laaaa..huhu..sodih

jalilsalleh said...

haha...nak kau pos kemana?
Israel ke? hahaha

d i y a n a said...

sila pos kad raya kepada aku (Melalui Jabatan)--sep sikit. hahha

Cuyek said...

korang je yg sibuk2 nak raya, bos korang tu ntah2 cuti raya pun x ambik langsung.