Sunday, September 13, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Assalamualaikum dan selamat hari raya aidilfitri, dalam kesempatan ini yang masih lagi dalam bulan syawal yang mulia ini, aku harap masih belum terlambat untuk mengucapkan salam aidilfitri kepada semua ahli keluarga, sahabat handal dan kenalan yang mana tak terucapkan salam masa aidilfitri aritu, pada kesempatan ini juga nak memohon maaf kepada semua pengunjung blog ini sekiranya terdapat kekasaran bahasa, terlanjur tulis dalam blog ini dan juga dalam kehidupan seharian.
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
nota jalil: ayat dalam gambar atas tu thanks tu encik Lah

3 comments:

syntheare said...

aku maapkan ko walaupun ko selalu kutuk2 aku dr belakang

jalilsalleh said...

huhu terima kasih cynthia,
aku terharu....

diyana Farid said...

aku mintak ampun dan maap sebab aku selalu membuat kutukan balas kepada hang. Walau mcmanapun, hang tetap dimaafkan walaupun bukan hari raya.