Thursday, July 4, 2013

Musim Buah Ntah Tahun Bila Ntah...

Assalamualaikum kepada pembaca pembaca sekalian....

Hahaha ini adalah post lain yang telah terperam lama dalam aku punya draft list yang tak tau nak tulis apa, most nya aku masukkan gambar je. Bak kata orang gambar boleh menceritakan 100 ribu juta perkara kan hahaha so aku let la korang menginterpretasikan gambar gambar ni semua. Kot rajin nanti aku tambahkan ceritanya perlahan lahan. Bak kata orang lama berdikit dikit...hahaha lagi skrip pemalas. Kejadian adalah di UPM.
Merasa naik traktor beramai-ramai sebab luas kawasannya
Mencari port dan pokok mangsa yang sesuai, masa ni most of the pokok dah dikerjakan oleh orang lain.






Yang perempuan perempuan sedang menunggu hasil
Macam penyangak dah aku nampak berbondong bondong bawak buah rambutannya
Sampai pejam pejam mata la diorang makan durian dari A-Z sebut aje, semua ada. hahaha tipu







No comments: