Tuesday, June 26, 2012

Kisah Shah punya wedding


assalamualaikum....

phewwwww....its been so long since my last updates. It was in May and now is already end of June.hoho Bukannya takde cerita tapi malas nak menaip, sejak awal bulan aritu kerja sedikit huru hara dan bermacam macam benda nak kena buat serta berbagai bagai tempat nak kena pergi. Kena pergi tolong orang kira stock. Sekarang baru ada secebis rehat.

Dikesempatan yang secebis ni aku nak mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada bekas housemate aku bekas sestudy USM dan juga bekas sestudy KMK dulu, Tahniah aku uapkan kepada Mohd Shahrizan Ishak yang kawennya 2june dulu kot hoho ngan pilihan hatinya Suryati Zainon (hahaha ntah betol ntah idak). Pemalu tak pemalu punya budak ni sampai sanggup tukar nama FB ke Kepak Kelopak Hijau ke apa ntah sebab taknak bagi orang wish dia. Macam ni punya manusia pun ada gak ye.

Alang alang dah post ni nak le jugak teman bercerite pasal pengalaman pergi ke rumah dia ni, sepanjang ingatan teman yang singkat ni aku ingat rumahnya sebelah kanan jalan sebelum naik ukit yang katanya leh sampai ke siam. Berpandukan memori ayam ini aku ngan bebudak rumah gigih la menuju kerumah pengantin sebab pengantin lupa nak bagi full adress so main agak2 je la jalannya. Dari Kuala Lumpur dalam kul 11 Pagi sampai kat rumah pengantin nampak penganin tengah ngangkat penyapu nak bersihkan laman dah. huhuhu memang jauh sungguh rasa pejalanannya. Nasib baik masa sampai makanan ada lagi dan makanannya adalah sedap. Nyaris nyaris adik pengantin tak cabut lagi papan tanda terakhir yang ada tulis nama pengantin tu, kot tak memang kecewa lah kami. hehehe.


1 comment:

Anonymous said...

salam,
ko amik kat mana gambar ni wey...mesti ko amik dari FB suryatikan ..hihi..
Anyway tq sbb mai..nanti majlis hg jgn lupa jemput aku tau...
Aku mmg sgja tak mau bg org wish hahahha...jahat tak aku...mmg ada org mcm aku ni kah kah kah...istimewa UuWEKKKKKK....shah