Wednesday, November 16, 2011

Kamera pink Burung kuning

edited version: gambar aku ambik otw nak gi kerja kat mrr2
unedited version
assalamualaikum dan selamat sejahtera diucapkan kepada pengunjung pengunjung yang menten melawat blog ini kerana semakin lama blog ini semakin tidak berupdate namun begitu masih ada yang sudi melawatnya.

nak meracau apa kat sini pun tak tau la, kekadang tu dah taip panjang berjela2 tetiba jemari mulus ni laju je tekan ctrl A ngan butang delete hahaha.n Mungkin salah satu sebabnya aku kurang meracau<-- perkataan yang tgh up skang ni hahaha skang ni sebab kamera aku sedang mengalami masalah merajuk manja-manja. kekadang dah tangkap gambar takleh nak upload plak, ganti kad baru sebab sebelum ni dia takleh nak on pun sebab katanya kad dah rosak. huhu kalau ikutkan lanjut usianya mmg dah dipandang sinis la kan.

sekarang ni era orang pakai kamera DSLR tapi aku menten je gune kamera pink ada burung kuning aku ni. Pada aku, aku rasa puas guna kamera ni, senang nak diangkut kesana kemari dan dan kualiti gambarnya sangatla memuaskan hati...contohnya gambar KL kat atas ngan gambar bunga yang kat bawah cantik je. Standard la kalau ada pengeditan, orang guna DSLR pun kalau bukan betol2 expert kena edit sampai berulang kali kan. huhu..


by the way most of the gambar yang ada kat dalam blog aku ni adalah menggunakan kamera pink burung kuning aku ni la...termasuklah gambar2 header untuk blog ini. so kepada kamera aku jangan la meragam2 manja lagi sebab memang dah takde kot pada aku kamera yang elok macam ni, huhuhu..dah try adik abang aku punya aku tetap rasa gambar dari kamera aku ni paling meletop. Nanti kalau rosak nak cari kedai yang boleh repair kot ko rosak sukar bebenor dah le gamaknya, sebab ko boleh dikategorikan sebagai kamera yang rare...haha

edited version:gambar bunga lili depan rumah aku


No comments: