Monday, July 19, 2010

SeLAmAt HAri LAHiR ShaHRIzaN

Che'gu Shah: Assalamualaikum dan salam sejahtera murid2...
Pelajar : waalaikumsalam dan selamat pagi che'gu
Che'gu Shah: ok arini saya nak ajar pasal periodic table untuk 2010, sila beri perhatian ye...
Pelajar : Baik che'gu
Che;gu Shah ; Ok di bawah adalah periodic table yang dibuat oleh kawan genius serumah saya untuk membantu murid2 menghafal jadual tersebut...
Pelajar :...???...
Che'gu Shah : paham ke tak ni? kalau tak paham lepas kelas jumpa saya bawak hadiah..kalau paham pun nanti jumpa saya bawak hadiah...

okla shah aku pun tak tau aku merepek apa petang2 ni macam tak betul je sendiri sendiri so diringkaskan kat sini aku nak mengucapkan

sekian terima kasih.....

haha..umur itu bukan kesilapan aku saja tambah nak bagi aku kekal paling muda hahaha <--jalil mensabotaj hahaha..gelak halus je mcm plankton

No comments: