Tuesday, May 18, 2010

malam ni 2

hahaha...mmg tidak syak lagi aku tengah ketagihan untuk mengapdet blog...ini adalah apdet kedua aku untuk malam ni..nak cerita pasal aku suka tengok cerita Hotel Mania...tak tau la kenapa aku setiap minggu jadi macam terperingin sangat nak tengok cerita ni, nak kata ceritanya best sangat takde la tapi ada sesuatu yang buat aku asyik rasa nak tengok cerita ni... sebab jalan ceritanya yang lite n easy kot..seba cerita dia sangat la simple dan tak perlu nak tunggu plak minggu berikutnya apa nak jadi..konsep cerita malam ni adalah untuk malam ni..minggu depan cerita lain plak kan senang kalau termiss tengok pun takpe..dah 2 minggu actually aku terlepas cerita ni haha (siap kira) malam ni aku memasang cita-cita yang tinggi untuk tengok..makanya untuk menentang kekuyuan mataku ini aku menggigihkan jiwa dan raga menahan cobaan ini (ceisss bab tgk TV gigih)

walaupun ceritanya dikatakan cerita adik2 tapi aku suka gak tonton antara pelakon yang aku suka adalah Dafi ngan BOB walau muncul macam kelip kelip je tapi lakonan diorang yang selamba aku suka...paling aku tak suka Anang ngan sapa ntah nama dia (yang rambut kaler sebaris tu)...berlakon macam bagus je, tak pernah nak kalah haha...marsha ngan yang lain2 ok je la...
okla aku nak gi berteleku depan TV ni tunggu dia start...
p/s: huhu update blog nya pasal abis air secerek aku masak tinggal setengah...nak sangat hapdetkan hah ambik ko..hahaha

No comments: