Monday, June 30, 2008

KuanTan

1. PANTAI BATU HITAM 2. AIR TERJUN PANDAN 3. PANTAI BALOK 4. MASJID TUDM

5. TANJUNG LUMPUR 6. SG. KUANTAN ESPLANADE 7. EAST COAST MALL 8. TELUK CEMPEDAK

Place: Kuantan
date: 27,28&29 Jun 2008

weekend yang lalu aku pergi jenjalan ke Kuantan, Pahang dan pergi ke beberapa kawasan kat Kuantan dari waterfall dalam hutan ke laut dan ke shopping mall ke makan malam....satu percutian yang best,. kat kuantan aku tinggal kat rumah kawan aku masa kat KMK lagi, ini merupakan kali kedua aku berjalan-jalan ke Bandar Kuantan. letih gak la tapi seronok.

hari satu: pagi tu takleh nak buat apa sebab hujan sepanjang pagi sampai tengahari, belah petang baru kami pergi ke hutan lipur sungai pandan...mandi manda kat situ tapi kurang best sebab airnya cetek sangat n aku juga mandi bersama sekumpulan india yang mandi pakai sari, sampai2 diorang tak tukar baju pun terus serang tempat aku mandi bawah air terjun tu, hampeh betol... ooo lupa pagi tu kawan aku bawak masuk East Coast Mall yang baru bukak kat bandar Kuantan tu. n malam tu kami pergi makan kat ANA IKAN BAKAR PETAI sedap...[slurrppp2]

hari dua: hari kedua kami mengadakan jelajah pantai, jalan dari pantai batu hitam ke pantai balok nyaris2 nak ke pantai cherating, tapi sebab letih sangat balik cepat n malam lepak kat teluk cempedak...duduk2 jap pastu pergi ke esplanade sungai kuantan plak...

hari tiga: bangun, mandi, makan, naik bas haha

No comments: