Wednesday, May 30, 2012

restoran nelayan


assalamualaikum!
sambil aku menaip post yang kali ni sambil aku mengunyah cheese kapit roti yang aku buat untuk breakfast pagi tadi dan nasib baik leh telan lagi. Aha itu adalah untuk menunjukkan berapa sibuknya aku sekarang ni. breakfast makan kul 730 malam so apatah lagi untuk lunch n dinner. huh sangat sangat bizi rupanya.cerita kali ni adalah pasal lawatan aku gi makan buffet kat restoran nelayan kat tasik titiwangsa tu, and ermmm to me it has nothing special la unless the ambience yang macam cantik tapi membosankan. haha pasni aku kena buffet kan dek tokey kedai tu. Anyway thanks kepada yang telah membelanja pada hari tersebut. Sampai sana dah maghrib dan selaku insan yg ada sedikit iman pergila menunaikan solat maghrib dulu sebelum melahap bersungguh sungguh. I've been kat MAEPS punya buffet dan rasanya yang MAEPS tu is better than yang ini kot. Pilihan yang ada tak banyak sangat kot seafood dia cuma udang, sotong rendam tu ngan ketam yang kurang isi. hohoho...but alhamdulillah the nasik minyak adalah best sekali ngan lauk pauk dan desert yang ada.
k lah tetiba rasa malas nak tulis pepanjang, makanya sekian terima kasih.... (-_-)"

No comments: