Friday, November 25, 2011

Metrojaya Festive Sale


DISINI ADA PENGUMUMAN!!!

to all readers yang duduk dekat dalam Putrajaya ataupun kat kawasan sekitarnya ataupun yang duduk jauh sikit sikit ataupun yang jauh banyak banyak dari Putrajaya.

Kalau all readers sekalian takde nak buat apa2 weekend yang panjang ni leh la gi usha-usha barang kat Metrojaya Festive Sale dekat PICC putrajaya.

Kat situ ada macam macam dari pakaian atas ke bawah, luar ke dalam, patung beruang, pinggan mangkuk al fresco, kain langsir, sarung bantal, cadar tapi tilam vono takde jual kat situ tilam tilam lain pun takde jugak. Kot2 ada yang berniat nak cari kelengkapan sekolah mebe kecewa sikitla sebab tak banyak sangat barangnya, pen/pencil yang ada pun ada gajah bertenggek kat atas hulunya.

Tapi apa apa pun kalau takde nak kemana or buat apa arini leh la datang cuci cuci mata kat promotion ni. Leh la beli handbag sebijik dua tuala sehelai dua or beruang 2-3ekor...

Lupa plak nak bagitau yang promosi tu setat 11pagi sampai 9malam sampai hari ahad ni aje ye...

1 comment:

unknown said...

terima kaseh anjale sebab belanje ape2.... 0___0