Wednesday, November 16, 2011

mamai...

arini tadi aku cuti dan aku gi jejalan kat rumah adik aku memain ngan anak2 sedara aku yang super duper kiut namun liar. haahaa..so after a moment rasa ngantuk dan jatuh tidur la aku sampai dekat kul 2petang. Bangun tidur tengok henpon oh ada 5 miskol omaigod sibuknya line tepon aku arini, selalu nak ada 1 call pun payah haha
ini gambar google

one of the call are from my boss, so as a good subordinate aku reply call la balik and the conversation between me and my boss casey (bukan nama sebenar) mcm berikut:

me: Salam, ye kak kenapa call saya tadi?
Casey: Naper tak angkat tadi, Tidor ke?
me: a'ah biasa la cuti2 ni, nak apa kak?
Casey: kalau jalil pergi S***** leh tak?
me: S****** tu kat mana?
Casey: Mr H kata kat tepi hiway je...
aku pun tak de nak pikir pikir dah jawab ok je la kan, ingat pergi bekap ke apa ke.

tetiba bila dah habis sembang letak tepon mata nan kuyu dah mula jegil jegil baru otak aku yang terpikir that she mean by pergi s***** tu bukan as a bekap or whatsoever tapi nak kena transfer kat sana la kot huwaaaa......

omaigod omaigod aku dah tersasul semasa minda aku separuh sedar tercakap setuju lah pulak, so now terpikir camana nak teragkan kat dia what i thought before and actually takdela kisah sangat nak kena PERGI tu, cuma harapannya jangan la dalam masa yang sangat dekat ni..huhuh baru nak beramah tamah ngan setaff yang ada kat tempat sekarang.

No comments: