Thursday, November 25, 2010

TEluK IntAn Car DRiFT

assalamualaikum dan salam sejahtera,
Apa khabar semua peminat-peminatku..[hahaha cam ada peminat je] Lama sungguh rasanya tak update blog, bukan takde cerita ada je nak cerita pasal arnab baru, pasal aku balut buah belimbing, malam BBQ family (post nak bg mae jaki) kisah raya haji..macam macam lagi la. tapi ntah mengapa rasa malas sangat nak buat kisahnya..
tapi kali ni aku gigihkan juga buat cerita tapi sebenarnya lebih nak tunjuk gambar je sebab aku ambik gambar ni pun masa tgh merayau kat teluk intan weekend aritu cadang nak gi cari hadiah utk che a kawin tapi tak tau nak beli apa so tak beli apapun n nampak org tgh berDRIFT kat teluk intan..ramai jugakla yang nengoknya masa tu...aku pun tumpang sekaki walaupun aku bukan la kaki drift, cuma yang serote blog je rupanya dah tengok menengoknya kali ni adalah sebab kereta yang didriftkan adalah bertahap old skull semuanya yang mana keretanya tahun 70-80an punya. macam kereta datsun bapak aku dulu je huhu..tapi tetap tegar mendriftkan diri kat tapak pasar ramadhan teluk intan.
aku tengok pun tengok2 macam tu je la sebab sebab utamanya aku meng attend kan diri kat situ nak ambik gambar nak update blog je..rupanya dah 4 ari berlalu baru terupdate blog aku ni, kesian dia gersang semacam je hahaha...okla so tgk je la gambar kat bawah sbb tak tau dah nak merapik apa lagi...
XOXOXO hahaha...

No comments: