Sunday, October 25, 2009

SaN FRAnCIsCo

semalam tengahari buat pertama kalinya makan kat Pizza San Francisco ngan hafizi ..and well sebagai 2 orang budak baru belajar dengan memakai mekap tebal kami memplejarai teknik2 untuk mengorder makanan kat restoran yang elegan ini wahaha...(gambar atas aku sengeh je sebab tak tau nak makan apa n tak tau kaedah pengorderan diambil), selepas menginterview abang kat situ rupanya ordernya adalah secara ala-carte ye, takde set2 macam KFC @ McD tu.
so gambar kedua ini menunjukkan muka aku yang success mengordernya pizza yang nama dia capriciossa...dialetak cendawan, daging, mozarella, tomato ngan cabe burung, budget pedas la..rupanya takde la pedas. tapi rasanya enak sikit daripada pizza hut(dah boring kot) sebab pizza dia lebih crispy dan banyak kandungan bahan-bahannya dan jangan lupa bahawa kami mengorder pizza yang bersaiz large, tapi order pizza je la sebab masa tu takde duit hahaha...ngan aku minum air berkarbonat manakala kawan aku minum ice lemon tea.
satu lagi benda yang macam best kat kedai ni adalah butang loceng yang dia letakkan kat atas semua meja.meudahkan para pelanggannya untuk membuar order atau merequest bermacam-macam benda, sebab agak terharu dengan perkhidmatan ini meja kami telah menekan loceng ini bertubi-tubi (2kali je) hahaha...

gambar ketiga ini pula menunjukkan benda yang saya tak order...huhuhu...takpe lain kali nanti boleh cuba makan lagi kat sini masa duit tengah banyak.
p/s: siapa nak ikut?

3 comments:

- Mimi - said...

aku nk apple pie tu..nnt hg bwk aku plak

Cuyek said...

nak glamer sorang je ko ni. gambar member yg teman mkn tu xde pong.

diyana Farid said...

aku dah lama makan, walaupun sekali. Bila nak belanja aku plak?