Tuesday, October 7, 2008

The Making of....

Eidul Mubarak
Selamat Hari Raya Aidilfitri 1429
Jika kesilapan semalam belum terampun 'MAAFKANLAH',
Jika kesilapan hari ini menyakitkan hati 'LUPAKANLAH',
Jika kesilapan esok mendatang, janganlah di bawa ke AKHIRAT,
Inginku menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR dan BATIN


sambutan raya aidilfitri 1429 tahun ni disambut dengan penuh kemeriahan kat rumah aku seperti tahun-tahun sebelum ini. aku merupakan anak pertama di perantauan yang sampai kerumah pada perayaan kali ini...haha, aku sampai rumah dalam pukul 11.00 pagi sabtu sebelum raya..ingatkan baya budak U.P sampai dulu..dia 2nd place n abang eim merupakan peserta ketiga sampai..
[perlumbaan ini mengecualikan akak, anon ngan aus sebab diorg duk dekat]

masa sampai kat rumah mak n adik2 aku tengah masak peyek..dari pagi sampai ke nak berbuka memasak peyeknya.adik aku cakap sampai keras2 bontot duduk lama sangat haha...


sehari sebelum raya seperti biasa rumah aku masak lemang, dodol n ketupat. aku macam ala2 relaks sikit tahun ni sebab konon2nya terkena jangkitan demam denggi..4 kali kena cucuk ambik ujian darah.

.....more update is coming

No comments: