Monday, March 31, 2008

Batu Berangkai, Kampar Perak


minggu lepas aku sekali lagi pergi berjalan-jalan ke air terjun, saja je aku nak buat blog aku ni macam air terjun punya blog hahaa...kali ni aku pergi ke air terjun batu berangkai dalam 40minit dari rumah aku kat teluk intan.

masa pergi ni hari tengah hujan, tapi aku ngan adik beradik aku bantai jugak mandi kat si
ni sebab dah tanya pakcik kat situ dia kata boleh mandi sebab langit kat belah atas bukit tu cerah lagi katanya...lainla kalau dah gelap..
masa kami pergi berpiknik tu bawak nasi sikit ngan lauk rendang ayam, tapi tak cukuppp kami laporr...hujan la katakan, pastu siap menderma kat ikan2 dalam air tu lagi huhuhu...aku ingat dah dapat tangkap ikan tu nak bawak balik goreng tapi adik aku tak kasi daaa..hahaha kot tak dapat aku makan KELAH raja ikan sungai...