Monday, March 10, 2008

eye on malaysia

eye on malaysia


rabu malam khamis minggu lepas aku ngan seorang kawan aku masa kat KMK dulu matrikulasi pergi jalan2 makan2 dekat "eye on malaysia" kat tasik titiwangsa...kawan aku punya ofis dekat ngan tasik ni n sepatutnya aku jumpa dia dekat star titiwangsa...tapi ntah macamana aku sesat sampai kat carrefour wangsa maju dan terpaksala aku mintak tolong kawan aku ambik aku kat sana dan mentapau kfc untuk kami makan nanti...mula2 cadang nak tengokje...the next thing aku sedar2 dah ada atas gondola eye on malaysia ni...tiket rm15 satu kepala. gondola yang aku naik tu ada 4 orang je...aku kawan aku ngan ada satu couple tu, pengalaman naik eye on malaysia ni jujurnya takderla seseronok mana sebab malam kot KL nampak lampu2 macam biasa tu aje...

No comments: