Wednesday, September 19, 2007

makan minum di Johnny's Restaurant

Malam 19 september kami ramai-ramai pergi berbuka puasa kat Johnny's steamboat dalam alamanda... order bagai2 sampai masa balik perut buntat dan sendat je hahaa...aku makan nasi daging siam, nama macam spesel yang sebenarnya nasi putih ngan daging stim je... tapi rasa sedap je, lapor agaknya masa tu

*****('',)*****(",)*****(",)*****(",)*****(",)*****(",)****


abis2 makan tu mintak desert nama salim.... rupa2nya salim tu dalam bahasa melayunya panggil cendol cuma lebih halus dan tak guna gula merah... pun takder la sedap sangat...hehehe.... dasar tak tahu bersyukur la aku ni kan?
kalau nak tau inila rupa Salim tu...

P/S: Diharap kepada Hajar, Iryd, Enal, Kak Ija ngan Bob jangan JELES kerana aku buat post ni dulu : )

2 comments:

ud@cit said...

aik, cepatnya publish!
kira advance la....
wat ever....
jeles? xde maknanya...
buat la...
ko "post" dulu ker...
nk jd "post"men ker...
nak "post"sing maut ker...
"post" la jalil...
kalo nk nk g pejabat pos, bg tau.
nk kirim pos surat n beli setem... ae? aku serius yg ni.... huahuahua...

( 'o,' )") as usual... stay cute like me.... ahaks!

::The Ladybug B:: said...

sedap makan kat sini...aku sampai pecah perut...hahahaha...i need 4 minute egg please!